sobota, července 09, 2005

Článek: Sexuální předehra pro muže a ženy

Můj oblíbený Tano zase mudruje, ale za přečtení to stojí. Ukázka:

Procházel jsem znovu pár sexuálních debat (poraden) a nějak jsem to moc nepochopil. Fakt hodně holek psalo reakce tohoto typu: Jsem na romantiku, ale mám ráda rychlovku, ta mě vždycky uspokojí." Ale pozor, už jsem na to přišel. Dívka zapaluje svíčky, předklání se.. a je to! Spojení příjemného s užitečným se zdařilo. Pozor, řeknu, co se mi minulý týden stalo. Byl jsem u kamarádky a její kamarádky a i mé. Měli tam kamarády. V domě tak 38 nad nulou, sedím, popíjím víno, potím se, za mnou kokrhají dva papoušci, o patro níže se ozývá babiččin hlas volající kočku, v televizi běží seriál o pohřební službě. Případný sexuální chtíč se mi v tu chvíli ukryl kamsi do Bolívie, Peru a z Peru prchnul do NDR. Beruška: "Já to pociťuju vždycky jinak. Jednou se chci mazlit déle a jindy na to nemám náladu. Měla jsem skvělého partnera, který se mi v tomto vždy hned přizpůsobil. Ale je fakt, že mi někdy řekl, že by si tu předehru představoval delší. Já to veskrze moc nepotřebuju."

Bejby: "Předehra je to nejhezčí, co je. Aby se mi udělal dovnitř, to přeci umí každý." Abych řekl za sebe, romantika, líbání, mazlení k milování patří, ale vždy jde o ten který moment, fyzické a psychické rozpoložení. Vyčítat druhému, že už ho nebaví líbat, že se zrovna teď nechce 23 minut hladit, jako to dělali v pofiderním Peříčku, to mi přijde nesoudný.

Zajímavé je nahlédnout do diskusí:
Názor první holky:
Ahoj! já rozhodně s tímto názorem nesouhlasím, přijít o mazleni a předehru, to není nic pro mě...měla jsem přítele s kterým jsem předehru nezažila a teď mam druhého s kterým to prozívám docela často, jsem spokojena a už bych nechtěla ani o něho ani o to přijít...kolik je vlastně autorovi let? p. s. v tomto a v hodně jiných věcech, český chlapy jsou hodně leniví...

Názor druhý holky: ja osobne predehru ani moc nepotrebuji. libi se mi na to vlitnout hodne rychle a necekane. ale kdyz uz predehra, tak mi staci 5 min. jsem asi trochu divna, co? ;)

Názor zkušeného muže (ha, ha): Někteří z Vás asi už si asi nevzpommínaj na svý mládí. Když ste s první holkou(klukem) randili v parku. To stydlivý osahávání. Ty hodiny a hodiny mazlení, než jste se dostali tzv. "na věc"!!! Samozřejmě že to všechno k "tomu" většinou směřuje. Měl sem několik partnerek, a každá to měla ráda po jinak. s dlouhou předehrou, krátkou i bez. Mě vyhovuje všechno hlavně to nesmí začít nudit. A i v předehře se dá hodně experimentovat.

Takže závěr si udělejte sami.

Celý článek: http://bleskove.centrum.cz/sex-a-vztahy/clanek.phtml?id=7965

Žádné komentáře: