pátek, ledna 23, 2009

Žádná tragédie

Dan  ( věk: 17 ) 
Dotaz:
Ahoj Julie. Prosim te mam takovy dotaz ktery mi prijde i dost trapny ale zalezi mi na tom protoze je to moje nocni mura. Proste se bojim ze kdyz budu chtit holku prstit tak ze ji omylem zacnu prstit jinde nez se ma. treba v ritinim otvoru (to zas prehanim pro priklad). Je to dost trapna otazka ale je to fakt moje nocni mura. Nemuzes mi nejak poradit prosim? Dik. 

Odpověď:
Chce to hlavně klid, to především, a že se netrefíš do správné dirky? Vždyť jich tam dole tvá slečna zase tolik nemá, všeho všudy dvě. Má rada zní, ta, kam ti to půjde mnohem více ztuha, je anální otvor, opravdu nevím, co jiného ti poradit. Snad jen, že mnoho dívek má dráždění analního otvoru také rádo, samozřejmě při dodržení základní hygieny, takže pokud se netrefíš, žádná tragédie.

Žádné komentáře: