úterý, srpna 09, 2005

Andrea

Cosmoboy píše: "Žádnej správnej rebel nevynechá jedinou příležitost pro lov dalších kočiček. Jedna z těch dneska vopomíjenejch cest je cesta magická. Jo, OK, nadpřirozeno je všude vokolo nás - vezměte si třeba stavbu pyramid nebo to, jak funguje lednička. Tunguzskej meteorit - hodně vychytaná záležitost..." No a já dneska na to šel tímhle způsobem, vymýšlel jsem si, až se mi od huby prášilo, a vyplatilo se to! Ulovil jsem megarošťandu Andreu!! Koukněte:

Do tý by se to stříkalo, co? Zapomeňte! Trpělivost, chlapci. Adynce je sedmnáct (předtím to ještě nedělala, svému klukovi jen jednou dovolila hmátnout na kůzlátka) a nejvíc jí baví historie a knížky. Zní to možná divně, ale na knížku jsem ji taky vlákal do svého doupěte, slíbil jsem jí totiž, že jí půjčím Foucaultovo kyvadlo. Zbytek si nechám tentokrát pro sebe, když dovolíte. Bylo to příliš intenzivní, takže bych to stejně slovy jen zkreslil :))

Tak jo, přesvědčili jse mě. Mám ještě dvě její fotky, odvážnější. Jednou je tady na blogu uvidíte, když budete trpěliví. Slibuju.

Žádné komentáře: