pondělí, srpna 08, 2005

Vendy: rebelka na lízač

Včera zážitek, s kterým se s vámi musím rozdělit. Na hause party v D. (město kousek od místa, kde mám chalupu) jsem se seznámil s typoňem, co tam byl s holkou, který bylo na očích vidět, že je to stoprocentní píchačka. A taky že jo. Typoně Vaška jsem přiopil, pak jsem je oba vzal do svého sporťáčku, povozil je. Zatímco Vašík se na předním sedadle vedle mě rozplýval nad dosud nepoznanou akcelerací, holčina se tísnila vzadu. Ale nemysleltesi, i ona si přišla na své. Vzal jsem je na chalupu. Typoň Vašík po pár dalších panácích odpadl a já si vzal Vendulinku na svoje letiště. Ne že by se zdráhala :)))
Co dál psát. Zkrátka kvalitní zbožíčko na lízačku. Dokonce se nechala i vycvaknout. (Pravda, trochu jsem tu fotku ořízl, aby nebyla vidět ta vlhce roztoužená pipka, ale když budete hodní, klidně vám ji někdy ukážu.) Jo, jo, hypky, lízáče, fast úvěry, to je prostě dnešní doba, jak píše můj oblíbený Cosmoboy. Každej na to má, říkaj to i v telce v mezičasech, stačí se jen nevázat a odvázat. Na závěr snad zbývá dodat jen jedno: Díky, Vašíku, máš skvělou rošťu!

Žádné komentáře: