pondělí, srpna 29, 2005

Článek: Kdo koho balí

V článku "Kdo koho balí" autor uvádí tři druhy kořisti:
  • Snadno ulovitelná - sama se nabízí
  • Stydlivá (nesmělá) - drží se přísloví sedávej panenko v koutě, budeš-li hodná najdou tě
  • Nesnadno ulovitelná - zná svou cenu a nechá se těžce dobývat

U posledních dvou druhů vzniká občas mylný dojem, že jsou nafoukané. Bojácný či pohodlný nimrod sáhá nejraději po samonabízející se kořisti. Odvážný ctižádostivý se poohlédne po nějaké panence sedící v koutě a popere se s její stydlivost, nebo se vrhne na zteč za nesnadno dobytnou trofejí. Když jeho lov skončí úspěšně, o to větší pak slaví svůj vítězný triumf. Tyto lovecké metody se však v dnešním světě zdají poněkud zastaralé. Emancipovaní ženy by se jistě vyvedly muže z jejich lovecké iluze. Ve skutečnosti totiž loví ony a pánům tvorstva jen nechávají iluzorní pocit dobyvatele.

A nezpomeňte se mrknout na diskusi. Mezi příspěvky se tu a tam najde něco zajímavého:

VIP: Teda, musím říct, že když jsem si to četl, tak jsem při tom poslouchal soundtrack k Predatorovi. A teda zatraceně mi to nahání strach, že mě bude nějaká ženská lovit =-O.

Oblud: Můj děd používal jako loveckou zbraň drážní drezínu. Byl totiž strojvedoucím a každou chvíli drezínou něco přejel. Strčil to vždycky do aktovky a donesl domů bábě se slovy: "Já to uhodil". Takže jsme immerwehre jedli zajíce, bažanty a koroptve. Tehdy toho ještě podél tratí běhalo dost.

Alanka: Nelovím. protože nevím, co bych s uloveným kusem dělala, na nic bych ho nevyužila:-)

Wu: Jen jednou jsem lovil- to když spadl synovci do záchodu mobil. Vylovil jsem ho, ale žádné úžasné pocity jsem při tom neprožíval. :-(

Inu, proti gustu žádný dišputát, jak se říká. Sternerhoch loví, jasně. Mezi všemi druhy kořisti, nejradši mezi těmi, co patří do třetí kategorie.

Tohle není špatný úlovek, co?

Žádné komentáře: