neděle, srpna 28, 2005

Poprvé...

Z internetového deníčku:

... nemuzu nezavzpominat na svo prvni onanii s divkou. Chodili jsme spolu asi mesic, ji bylo 15 a me 17. Spali jsme u kamose, kde byla "videoparty". Uz pri koukani na film v plnem obyvaku znamych jsme se skoro neudrzeli, porad se vasnive libali a tiskli k sobe intimnimi mistecky co to jen slo. Po skonceni filmu jsme se co nejrychleji prevlekli a bezeli do postele. "Ma prvni" mela na sobe jen cerne malinke kratasky a prilnave cerne tilecko.

Abych rekl pravdu, byl jsem priserne nervozni a oba jsme byli moc zamilovani... tresoucima se rukama jsem ji na sebe polozil, tisknul k sobe a hladil. Pri tom jsem se stale libali. Za chvili jsem to nevydrzel, pritahl si ji vys a pres ty rozkosne kratasky ji hladil po zadecku niz a niz, az jsem ucitil nadherne zhave mokro. Kratasky byly tak kratke, ze je stacilo trosku odhrnout stranou a uz jsem ucitil nejkrasnejsi hmatovy vjem v zivote - moje rozechvele prsty se jemne nasunuly na okraj heboucke lehce pulsujici panenske sterbinky a jakoby samy ji pomaloucku hladily a laskaly. Polozil jsem ji vedle sebe a stahl ji kratasky, nadherne se na me usmala, stahla mi me kratasy a zacala me jemne hladit po celych mych 18ti centimetrech. Ja do ni pomalicku zasunul asi pol prostrednicku, ona prizdvihla panev a vklouzl do ni hladce zbytek. To uz slastne stenala a vlhla jeste vic. Chvili jsme se libali a chvili se na sebe divali. Kdyz jsem citil, jak mi po predlokti zacala stekat kapicka jeji stavicky, zasunul jsem do ni jemnounce jeste prstenicek. Kdyz tam byl cely, stiskl jsem ji nekolikrat posevni stenu jakoby nahoru a ona tak nadherne zastenala, ze me to dostalo do bodu ze ktereho neni navratu, zacalo to ve me snad od konecku prstu pulzovat, ona zrychlovala pohyby a pritahovala si me bliz az jsem se uuuzasne udelal a postrikal ji briskoa trochu i vyhrnute tilko. Neprestal jsem ji ale kmitat prstikama v kundicce, zmackla mi ruku co byla v ni a tiskla se ne ni rytmicky, prohla se jako luk nad postel, az zastenala uplne nahlas a s chvenim se sesunula zpet na postel. Tu noc me udelala jeste 4krat a ja ji 3krat. Nevim jak ona, ale ja na to nikdy nezapomenu a jsem rad, ze jsem s tim pockal az do 17 na NI!

Žádné komentáře: