úterý, srpna 09, 2005

Sex na jednu noc (1.)

Léto v plném proudu, holky a kluci. Proto se při náhodných známostech na pláži a disku vyhýbejte citům, pokud si si chcete jen užít. Doporučuji článek Léto a sex na jednu noc. První ukázka:

Zásada: Vyhněte se citům
Pokud už jdete kamkoliv z cílem ukojit svou sexuální touhu nikdy neprozrazujte svou identitu a nepátrejte ani po jeho identitě. Vždy Vám oběma musí být hned od začátku jasné, že jde pouze o sex. Čím více o sobě budete vědět, tím více můžete od sexu očekávat, což se nemusí vždy vyplatit. Buďte vždy realistická a zastavte své city včas, než narazí. I když bude pro Vás tento sex ten nejkrásnější na světě, rozhodně to nebude souviset s láskou.

Olina (28) Není to tak dávno, co jsem procházela centrem Prahy a oslovil mě jeden velmi sympatický kluk. Z nevinné kávy se z toho stal divoký sex v podchodu jednoho starého domu. Bylo to úžasný. Bušilo mi srdce ještě hodiny po. Naivně jsem si myslela, že nešlo jen o sex a tak sem si řekla o tel. číslo. Dal mi ho, ale jakmile jsem mu za dva dny zavolala, byl děsně nevrlej a naprosto otevřeně mi řekl, ať už mu nikdy nevolám. Nebyla jsem na to vůbec připravená. Dlouho jsem se z toho zážitku vzapamatovávala.
Olina má recht. Když mně zavolá roštěnka, co jsem si s ní jen tak zadováděl, umím být taky pěkně nepříjemnej. A co vy? Jaký jsou vaše zkušenosti?
Text článku:

Žádné komentáře: