čtvrtek, srpna 04, 2005

Odpoledne s Markétou











Konečně se mi povedlo vytáhnout ven Markétu A. (19). Tahle stydlivka, co se nikdy za zážnou cenu nechce fotit méně oblečená a je ze zásady věrná svému kukovi mi dlouho leží v hlavě. Ale včera mě fakt překvapila. Seděli jsme spolu na trávě u jezírka v D. a povídali si, když vtom mi položila otázku, která mi vyrazila dech. Náš dialog:
"Tvrdne ti teď?"
"Co jako?"
"Ty jsi blázen," rozesmála se.
"Proč?" smál jsem se taky a pak se k ní přisunul ještě blíž. "Jasně že mi teď stojí, jestli ti šlo o tohle."
"A je to nepříjemný?"
"Co?"
"Když ti stojí."
"Nepříjemný? Proč myslíš?"
"No... myslim, jestlise to dá vydržet."
"Někdy ne."
"A teď?"
"Teď skoro ne. Jsi strašně hezká."
"Chceš to udělat?"
"Cože?"
"Rukou."
Trochu jsem se posunul.
"Hele, Markét, to myslíš vážně?" zeptal jsem se jí. Mlčela, oči sklopené. Řekl jsem jí: "Já bych to fakt moc chtěl."
"Tak jo," pousmála se a pohodila hlavou. A pak mi rozepnula zip u kalhot a vzala do ruky stojící penis. Začala pohybovat rukou, ale já jsem ji zarazil. Zajel jsem jí rukou pod tričko na záda a uvolnil háčky od podrsenky. Markéta přiřela oči a začala pomalu pohybuvat prsty. Páni a kluci, ta to fakt uměla! (Jen doufám, že tohle nebude číst její přítel.)

Žádné komentáře: